vidím smysl

Bonobo (7. 6. 2010)

Hned pro začátek se sluší uvést na pravou míru, že Bonobo je umělecký pseudonym britského DJ a hudebního producenta Simona Greena. Slovo Bonobo však v hudebním pojetí dnes již přerostlo v název celého projektu – převážně akustické kapely s kterou byl Simon na turné právě, když jsem ho měl příležitost vidět i já. O oblíbenosti počinů tohoto hudebníka svědčí i početné zastávky. Turné u příležitosti vydání nového alba s názvem Black Sands zanese tuto velice nadanou a hudebně empatickou partu až do Kanady a zase zpět na koncerty po Evropě. Koncert v Lucerna Music Baru byl tak krásný, jak si ho fanoušek může představit (ponecháme li menší vady na kráse v podobě chvílemi špatného ozvučení a očekávaných limitů tohoto klubu). Bonobo improvizovali, hráli pecky a pro bouřlivý potlesk notně několikrát přidávali. V Praze byly již tři roky předtím a tentokrát doufejme ne naposledy.

Členové Bonobo bandu v Praze:
Simon Green (basa), Andreya Triana (zpěv), Ciaran O’Rourke (klávesy), Jack Baker (bicí), Ewan Wallace (kytara), Andrew Wilkins (počítač a činely), Mike Lesirge (dechové nástroje)

Alba Bonobo v době koncertu:

  • Animal Magic (Tru Thoughts – TRU007 / Ninja Tune – ZEN63, 11/11/01)
  • Dial ‚M‘ For Monkey (Ninja Tune – ZEN80, 09/06/03)
  • Days To Come (Ninja Tune – ZEN119, 02/10/06)
  • Black Sands (Ninja Tune – ZEN140, 29/03/10)

Související odkazy:
Bonobo – oficiální stánky

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Klamná analogie vědce Trumpa

Můj strýc byl úžasný člověk. Byl na MIT (prestižní americká univerzita). Učil na MIT, myslím, asi rekordní počet let. Byl velký supergénius. Doktor John Trump. Mám tyhle věci rád. Vážně jim rozumím. Lidé jsou překvapení, že tomu rozumím. Každý tady z těch doktorů říká: „Jaktože toho o téhle věci tolik víte?“. Možná mám přirozenou schopnost, možná jsem se měl věnovat tomuhle místo kandidovat na prezidenta.

Donald Trump, 7. 3. 2020

Thriller už v úvodu

Nikoho snad nepřekvapí, když řeknu, že název produktu má vliv na jeho úspěšnost. Název je ostatně jednou ze součástí elementárních 4P marketingu (price, product, place, promotion). Můžete namítnout, že i tu největší blbost jako je třeb XXXLutz lidem do hlavy namlátíte mediální genocidou, ale zrovna u téhle značky bych chtěl vidět počet mutací vyhledávacího dotazu, který lidé zadávají do vyhledávače, když se snaží najít oficiální stránky. Zkrátka dobrý název vám vše usnadní, dává prostor pro růst a vůbec je to věc, kterou já osobně nikdy nepodceňuji.