vidím smysl

Fotky z venkovského nocení

Tak jsem se po dlouhé době o na chatě sešel s větší částí rodiny. Když jsem se pak v noci loudal do postele, uhranul mě oslnivý měsíc – zářil silněji než reflektory billboardu u silnice. Nebe bylo čisté (i když hvězd zase tolik vidět nebylo). Zkrátka a dobře, takovéhle světelné podmínky by byl hřích promeškat. Drapnul jsem foťák, blesk, stativ a dálkovou spoušť (která později vypověděla službu, ale naštěstí nebyla klíčová) a vyrazil na zahradu. Po několika pokusech jsem se v podstatě tradičně usadil na půlminutovém času závěrky a velice pomalu zkoušel fotit okolí (víte jak dlouho D300 „vyvolává“ půlminutový snímek s upraveným nastavením?).

Nehybné stromy a domy, mi však dlouho na zábavu nevystačily – nastal čas povolat posily. Obratem se sešli tři ochotní „modelové“ a nehledě na zimu, která hrozila znevážit naše mužství, se nechali zalévat bleskem. Během většiny expozic jsme stihli tři až čtyři změny obrazu a jeho osvětlení. Skupinové fotky jsme zkoušeli fotit jak najednou, tak odděleně (samozřejmě ale stále na jednu „spoušť“ – žádná koláž). O tom, že si s takovým složením jde vyhrát, svědčí i dlouhá doba, po kterou jsme venku všichni vesele mrzli. Stejně tak ale řada dalších nápadů, které už se honí hlavou…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Co se skrývá v datech z YouTube Ads Leaderboard

Google dlouhodobě zveřejňuje svůj žebříček 10 nejlepších videoreklam na YouTube pod názvem YouTube Ads Leaderboard. Základní princip je přitom poměrně jednoduchý – video s nejvíce zhlédnutími za dané období získá první místo a tak dále až do 10. místa.

Pět kázání o smyslu digitálního marketingu

Po roční pauze se Marketing Festival vrátil s ambicí být větší a lepší než kdy předtím. V pátek 22. března se v pražském Kongresovém centru sešlo přes dva tisíce lidí – nejvíc v historii. Ale byl pátý ročník také lepší?