vidím smysl

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Poznámka: tento rozhovor vyšel formou videa zveřejněného na portálu MladýPodnikatel.cz v listopadu 2016

Článek s 37 minut dlouhým videem, včetně krátkých shrnutí  v najdete na adrese https://mladypodnikatel.cz/kdy-prodat-vlastni-firmu-t31181

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Konec zlaté éry online marketingu

Obor online marketingu sleduji už přes deset let a nebudu lhát – mění se neustále. Změna, o které budu psát, má však podle mne zcela zásadní dopad na technologický rozvoj digitálního, nebo chcete-li „online“, marketingu. Není to změna, kterou bychom dokázali ukotvit v čase jednoho okamžiku. Je tvořená velkým množstvím propojených jevů, které na celém světě pozoruji už přibližně rok.

Na stopě Svatého grálu reklamy

Poznámka: tento komentář vyšel v tištěné verzi časopisu Marketing Sales Media v říjnu 2016

Návratnost investice do reklamy je palčivou otázkou každého, komu svědomí (nebo šéf) nedovolí peníze vyhazovat z okna. V roce 1998, po uvedení pay-per-click výkonnostního modelu, mnohým svitla naděje – tedy alespoň v online reklamě. Od té doby možnosti měření návratnosti investic do reklamy výrazně pokročily.