vidím smysl

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Poznámka: tento rozhovor vyšel formou videa zveřejněného na portálu MladýPodnikatel.cz v listopadu 2016

Článek s 37 minut dlouhým videem, včetně krátkých shrnutí  v najdete na adrese https://mladypodnikatel.cz/kdy-prodat-vlastni-firmu-t31181

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Na stopě Svatého grálu reklamy

Poznámka: tento komentář vyšel v tištěné verzi časopisu Marketing Sales Media v říjnu 2016

Návratnost investice do reklamy je palčivou otázkou každého, komu svědomí (nebo šéf) nedovolí peníze vyhazovat z okna. V roce 1998, po uvedení pay-per-click výkonnostního modelu, mnohým svitla naděje – tedy alespoň v online reklamě. Od té doby možnosti měření návratnosti investic do reklamy výrazně pokročily.

Proč má smysl prodávat fungující firmu?

Poznámka: tento článek najdete také na LinkedINu, kde byl poprvé zveřejněný

Tou otázkou jsem si lámal hlavu už před pěti lety, když jsem založil internetovou reklamní agenturu INBORN. Když firma přeci každý rok vydělává, budu nakonec mít víc peněz a ještě si můžu být sám svým pánem, říkal jsem si. Občasné nabídky na prodej jsem tak vnímal jen na půl ucha. Za všechny ty trable s plány, odhady a papírováním mi nestály.