vidím smysl

Fotky z venkovského nocení

Tak jsem se po dlouhé době o na chatě sešel s větší částí rodiny. Když jsem se pak v noci loudal do postele, uhranul mě oslnivý měsíc – zářil silněji než reflektory billboardu u silnice. Nebe bylo čisté (i když hvězd zase tolik vidět nebylo). Zkrátka a dobře, takovéhle světelné podmínky by byl hřích promeškat. Drapnul jsem foťák, blesk, stativ a dálkovou spoušť (která později vypověděla službu, ale naštěstí nebyla klíčová) a vyrazil na zahradu. Po několika pokusech jsem se v podstatě tradičně usadil na půlminutovém času závěrky a velice pomalu zkoušel fotit okolí (víte jak dlouho D300 „vyvolává“ půlminutový snímek s upraveným nastavením?).

Nehybné stromy a domy, mi však dlouho na zábavu nevystačily – nastal čas povolat posily. Obratem se sešli tři ochotní „modelové“ a nehledě na zimu, která hrozila znevážit naše mužství, se nechali zalévat bleskem. Během většiny expozic jsme stihli tři až čtyři změny obrazu a jeho osvětlení. Skupinové fotky jsme zkoušeli fotit jak najednou, tak odděleně (samozřejmě ale stále na jednu „spoušť“ – žádná koláž). O tom, že si s takovým složením jde vyhrát, svědčí i dlouhá doba, po kterou jsme venku všichni vesele mrzli. Stejně tak ale řada dalších nápadů, které už se honí hlavou…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Thriller už v úvodu

Nikoho snad nepřekvapí, když řeknu, že název produktu má vliv na jeho úspěšnost. Název je ostatně jednou ze součástí elementárních 4P marketingu (price, product, place, promotion). Můžete namítnout, že i tu největší blbost jako je třeb XXXLutz lidem do hlavy namlátíte mediální genocidou, ale zrovna u téhle značky bych chtěl vidět počet mutací vyhledávacího dotazu, který lidé zadávají do vyhledávače, když se snaží najít oficiální stránky. Zkrátka dobrý název vám vše usnadní, dává prostor pro růst a vůbec je to věc, kterou já osobně nikdy nepodceňuji.

YouTube / Google video formats overview

Number of Google video formats on YouTube and content network is growing as much as their technical specifications are evolving. Keeping up-to-date can be a difficult task. Following infographic should help you orientate across the numerous basic atributes of formats publicly available in most countries.