vidím smysl

Kryštof (2. 8. 2008)

Skupina Kryštof známá především svým frontmanem Richardem Krajčem, mne osobně nikdy neoslovila natolik, abych vyhledával její koncerty, nebo si sehnal její CD. Pár jejích songů, které se na mne náhodně prolinuly skrz rádio však rozhodně dokázaly líbivostí zaujmout.

Členové skupiny:
Richard Krajčo, Nikos Petros Kuluris, Nikolaj Atanasov Arichtev, Jakub Dominik, Evžen Hofmann, Ondřej Kyjonka, Nikolas Grigoriadis

Související odkazy:
Kryštof – oficiální stánky skupiny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Thriller už v úvodu

Nikoho snad nepřekvapí, když řeknu, že název produktu má vliv na jeho úspěšnost. Název je ostatně jednou ze součástí elementárních 4P marketingu (price, product, place, promotion). Můžete namítnout, že i tu největší blbost jako je třeb XXXLutz lidem do hlavy namlátíte mediální genocidou, ale zrovna u téhle značky bych chtěl vidět počet mutací vyhledávacího dotazu, který lidé zadávají do vyhledávače, když se snaží najít oficiální stránky. Zkrátka dobrý název vám vše usnadní, dává prostor pro růst a vůbec je to věc, kterou já osobně nikdy nepodceňuji.

YouTube / Google video formats overview

Number of Google video formats on YouTube and content network is growing as much as their technical specifications are evolving. Keeping up-to-date can be a difficult task. Following infographic should help you orientate across the numerous basic atributes of formats publicly available in most countries.