Podívejte se na záznam rozhovoru s Michaelem Kochem z agentury Taste během Marketing festivalu 2024 v Brně. Rozhovor probíhal během konference, na stánku mezi dalšími vystavovateli a i proto trochu připomíná komentář o pauze sportovního zápasu 🙂
Více článků:
Článek: Dopad konverzační AI na vyhledávače a reklamu v nich
Fascinace pokrokem umělé inteligence a jejího aplikování na každodenní práci v prvním pololetí roku 2023 otřásala trhem. Kdekdo začal sdílet své zkušenosti, rady a triky. Protože dobře znám historii nástupu a rozmachu vyhledávačů přišlo mi zajímavé zamyslet se nad dlouhodobějším dopadem na to, jak…
Rozhovor: Jak se stát PPCčkařem, kterého klienti budou milovat
U příležitosti 10ti měsíců, které uplynuly od mého profesního návratu k freelancingu jsem dostal pozvání do PPC Podcastu o Ladislava Vitouše. Jak název napovídá, povídali jsme si hlavně o tom, co bych PPCčkařům radil na cestě k úspěchu. Trocha zkušeností, trocha vlastních pohledů a názorů.…
Napsat komentář