vidím smysl

Rozhovor: Jak vybrat šéfa marketingu

8.7.2022 | ČlánkyRozhovory

Kvalitní marketing firmy potřebují v době růstu, stejně jako v době krize (možná ještě víc). Celá disciplína marketingu je ale velmi rozkročená a obzvlášť v Česku si pod ní každý představuje něco trochu jiného.

Jiří Rostecký chtěl znát můj názor na to, jak mají firmy hledat, čím zaujmout, jak vybírat a hlavně jak s ním pracovat, aby to všechno dobře a dlouho klapalo. Vznikl tak nový díl pro MladýPodnikatel.cz.

Pustit si ho můžete tady: https://mladypodnikatel.cz/marketingovy-reditel-ondrej-slama-t44946 (ukázka je zdarma, ale celý rozhovor je dostupný v placené sekci).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Více článků:

Kde se učit digitální marketing

Tenhle článek jsem původně chtěl napsat jen jako poděkování pro absolventy kurzu Digitální marketing v souvislostech, ale pak jsme se Jindrou a Romanem z Digisemestru dohodli, že bude prospěšný i širší veřejnosti.  Můj kurz má totiž za úkol dát pevný základ, ale tím by vaše…

číst více →

Prezentace Loučení s cookies z pohledu inzerentů

Na 12. PPC campu jsem přednášel na téma tolik bolestné a cizí a přeci nevyhnutelné snad pro všechny, kdo e pohybují v digitálním marketingu. Jsou to osobní údaje, cílení reklamy a hlavně měření výsledků. Prezentaci jsme pojmenoval Loučení s cookies z pohledu inzerentů a nabízím pohled inzerentů…

číst více →