🎙️ Zvu vás na podcast o trablích a tipech pro marketing nejen českého trhu. Mně osobně nejvíc pobavila otázka na brand, kterou Michal Mládek nakonec ze záznamu vystřihl, ale snad se nebude zlobit, když jí tu zmíním 😉
Já: (doporučuju) mít vyřešený brand a ne jen doménu levne tonery tečka cz a logo spíchnuté v malování Windows 95
Michal: No to je ale zrovna zajímavej příklad. Levným tonerům se daří docela dobře. Myslíš si, že nějaký brand potřebují?
Já: A myslíš ty s pomlčkou v doméně, nebo bez?
Michal: (dlouze přemýšlí)
Já: No tak tím sis myslím odpověděl… 🙂
Ale bavíme se i o „rychlokvaškách“, (ne)znalosti jejich zákazníků, dostupností tržních dat pro malé hráče, jestli je teď dobrá doba přemýšlet nad rozvíjení e-shopu a dalších skvěle praktických otázkách a výzvách nejen e-commerce hráčů.
Poslouchejte tady:
https://www.webtop100.cz/inspirace/podcast-webtop100-ondrej-slama
Více článků:
Rozhovor: Jak vybrat šéfa marketingu
Kvalitní marketing firmy potřebují v době růstu, stejně jako v době krize (možná ještě víc). Celá disciplína marketingu je ale velmi rozkročená a obzvlášť v Česku si pod ní každý představuje něco trochu jiného. Jiří Rostecký chtěl znát můj názor na to, jak mají firmy…
Kde se učit digitální marketing
Tenhle článek jsem původně chtěl napsat jen jako poděkování pro absolventy kurzu Digitální marketing v souvislostech, ale pak jsme se Jindrou a Romanem z Digisemestru dohodli, že bude prospěšný i širší veřejnosti. Můj kurz má totiž za úkol dát pevný základ, ale tím by vaše…
Napsat komentář