Fascinace pokrokem umělé inteligence a jejího aplikování na každodenní práci v prvním pololetí roku 2023 otřásala trhem. Kdekdo začal sdílet své zkušenosti, rady a triky.
Protože dobře znám historii nástupu a rozmachu vyhledávačů přišlo mi zajímavé zamyslet se nad dlouhodobějším dopadem na to, jak se na internetu orientujeme a jestli právě konverzační AI na tom mohou něco změnit. Mé zamyšlení si můžete přečíst na Živě.cz
Konverzační AI mohou nahradit současnou podobu vyhledávání na webu. Musí ale být důvěryhodné
Jelikož změna uživatelského chování je jen jedna strana mince, rozhodl jsem se následně popsat i úvahu nad tím, jak by se změnil způsob monetizace, resp. prodeje reklamy ve vyhledávači postaveném na principu konverzační AI. Tento článek ale už je v placené sekci.
Marketingový expert: Jak bude vydělávat konverzační AI, když převezme roli internetového vyhledávače
Více článků:
Rozhovor: Komentář k přednáškám na Marketing Festivalu 2024
Podívejte se na záznam rozhovoru s Michaelem Kochem z agentury Taste během Marketing festivalu 2024 v Brně. Rozhovor probíhal během konference, na stánku mezi dalšími vystavovateli a i proto trochu připomíná komentář o pauze sportovního zápasu 🙂
Rozhovor: Jak se stát PPCčkařem, kterého klienti budou milovat
U příležitosti 10ti měsíců, které uplynuly od mého profesního návratu k freelancingu jsem dostal pozvání do PPC Podcastu o Ladislava Vitouše. Jak název napovídá, povídali jsme si hlavně o tom, co bych PPCčkařům radil na cestě k úspěchu. Trocha zkušeností, trocha vlastních pohledů a názorů.…
Napsat komentář