Na 12. PPC campu jsem přednášel na téma tolik bolestné a cizí a přeci nevyhnutelné snad pro všechny, kdo e pohybují v digitálním marketingu. Jsou to osobní údaje, cílení reklamy a hlavně měření výsledků.
Prezentaci jsme pojmenoval Loučení s cookies z pohledu inzerentů a nabízím pohled inzerentů a zástupců značek a rady, které jim dávám. Pohled, který jistě ocení i zástupci agentur a freelanceři. PDF s prezentací najdete níže.
Více článků:
Ve Výtahu s Holkami z Marketingu
Jako jeden ze školitelů pro Holky z Marketingu jsem byl pozván do podcastu Výtah. S Pavlínou Louženskou jsme se bavili o plánování médií nejen digitálních a věta „PPC kampaň tě nezachrání“ to asi shrnuje velmi dobře 😉 Mimochodem, jak to tak bývá, bylo video…
O digitální reklamě a YouTube v Píárku
V říjnu 2021 jsem byl pozvaný do podcastu Píárko Nikoly Nikola Lörinczové a Pavly Umlaufové. Nakonec jsme si povídali dvakrát. Jednou na téma plánování digitální reklamy obecně a podruhé s důrazem na YouTube. Jelikož je dostupný online, můžete si je snadno poslechnout sami:…
Napsat komentář