Na 12. PPC campu jsem přednášel na téma tolik bolestné a cizí a přeci nevyhnutelné snad pro všechny, kdo e pohybují v digitálním marketingu. Jsou to osobní údaje, cílení reklamy a hlavně měření výsledků.
Prezentaci jsme pojmenoval Loučení s cookies z pohledu inzerentů a nabízím pohled inzerentů a zástupců značek a rady, které jim dávám. Pohled, který jistě ocení i zástupci agentur a freelanceři. PDF s prezentací najdete níže.
Více článků:
Rozhovor: WebTop100 podcast nejen o důležitosti poznání zákazníka
🎙️ Zvu vás na podcast o trablích a tipech pro marketing nejen českého trhu. Mně osobně nejvíc pobavila otázka na brand, kterou Michal Mládek nakonec ze záznamu vystřihl, ale snad se nebude zlobit, když jí tu zmíním 😉 Já: (doporučuju) mít vyřešený…
Kde se učit digitální marketing
Tenhle článek jsem původně chtěl napsat jen jako poděkování pro absolventy kurzu Digitální marketing v souvislostech, ale pak jsme se Jindrou a Romanem z Digisemestru dohodli, že bude prospěšný i širší veřejnosti. Můj kurz má totiž za úkol dát pevný základ, ale tím by vaše…
Napsat komentář